УПАКОВКА
Дуже важливою є надійна упаковка, тому що рослини можуть пом’ятися або поламатися в дорозі. Щоб цього не сталося, ми розробили спеціальну упаковку, яка утримує горщики у зафіксованому положенні навіть при перевертанні:
Як без проблем замовити (купити) та отримати рослини поштою по Україні?
У нас передбачено доставку рослин поштою по Україні. Як правило, ми надсилаємо Новою Поштою. У замовленні ви вказуєте бажаний спосіб доставки, ми зв’язуємося з вами, погоджуємо день відправлення, та після відправки надсилаємо вам номер ТТН. Якщо Ви неправильно вказали адресу складу або вирішили її змінити – повідомте нам під час уточнення всіх даних телефоном. Якщо з якоїсь причини адресу або номер відділення слід поміняти після відправки – дайте нам знати якнайшвидше – оформимо переадресацію. Звертаємо увагу, що інформація про зміну адреси будь-яким способом (вайбер, месенджер, пошта, смс), крім телефонного зв’язку, не гарантує коригування! Повідомляйте будь ласка про бажання змінити адресу під час контрольного дзвінка перед відправкою.
Наш інтернет-магазин рослин працює тільки в межах України, тому що живі рослини не можна пересилати через кордон.
При надсиланні ми використовуємо упаковку нашої власної розробки. Це спеціальна коробка, яка фіксує рослини в одному положенні, щоб вони не могли пом’ятися у разі перевертання поштою.
Які гарантії якості гейхер та інших саджанців нашого розплідника? Нескладні поради, як отримати задоволення від покупки.
1. Ми працюємо з гейхерами та іншими багаторічниками не один рік, закуповуємо матеріал для розмноження лише у перевірених виробників, лише ліцензійні сорти! Але якщо у Вас виникають сумніви щодо наших саджанців – вкажіть у коментарях до замовлення про бажання отримати фото саджанців, ми зробимо їх і надішлемо Вам перед відправкою.
2. Надсилаємо саджанці так, щоб вони були в дорозі мінімальну кількість часу. Протягом 24 годин відправляємо повідомлення з номером накладної Нової пошти на вайбер або смс. Якщо Ви не отримали номер накладної, дайте нам знати! Будь ласка, відстежуйте рух та час прибуття замовлення самостійно! Після прибуття рослин на склад одержувача вони зберігатимуться там максимум 3 діб, після чого автоматично повернуться назад.
3. Після отримання посилки, обов’язково перевірте цілісність упаковки (відсутність пошкоджень, розрізаного скотчу, сторонньої упаковки)! За будь-яких зауважень до упаковки – зверніться відразу до представника перевізника! Якщо рослини пошкоджені внаслідок неякісної доставки – не залишайте відділення перевізника, складіть претензію! Зауваження, виявлені поза відділення, вже не будуть прийняті, пам’ятайте про це!
4. Якщо у Вас не виникло зауважень до упаковки, акуратно розкрийте її та огляньте рослини. За будь-яких питань, проблем і сумнівів – зверніться, будь ласка, до нас за телефоном (номер вказаний на накладній та на сайті зверху). Не поспішайте засмучуватися, писати гнівні відгуки, відмовлятися від рослин та робити інші різкі рухи. Як правило, всі питання вирішуються!
5. У будь-якому випадку наші замовники завжди мають право повернути або обміняти саджанці, які не відповідають заявленим характеристикам і стандартам. Якщо замовлення було оформлено з післяплатою, досить просто повідомити причину і відмовитися від замовлення. Сплачене замовлення можна повернути за дотримання кількох простих правил: надіслати нам фото саджанців з ярликами в день отримання замовлення на е-мейл із зазначенням своїх контактних даних та коротким описом претензії. Перед відправкою помірно полити рослини, ретельно запакувати в нашу упаковку. Відправляти слід не пізніше ніж через 14 днів після отримання замовлення. За узгоджених ситуацій доставку повернення оплачуємо ми, у спірних ситуаціях повернення оплачує відправник.
6. Повернення коштів здійснюється лише після отримання нами рослин протягом 2х днів. За згодою можливий обмін рослин.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші замовники залишилися задоволеними від процесу покупки, а куплені саджанці приносили задоволення багато років. Тому у всіх нестандартних та спірних випадках йдемо назустріч нашим замовникам. Але в деяких випадках ми все ж таки залишаємо за собою право відмовити у поверненні/обміні рослин:
-Замовник не забрав рослини протягом 3-х діб після прибуття посилки на склад перевізника
-Механічне пошкодження рослин перевізником або замовником
-Зруйнована земляна грудка при висадці
-Не дотримані правил висадки та догляду за рослиною, розміщені на нашому сайті
-Минуло більше 14 днів з моменту отримання замовлення